Sunday, August 15, 2010

Van Muur tot Muur(1).

15 april 2010.De aswolk van de vulkaanuitbarsting op IJsland stuurt het luchtverkeer in Noordwest-Europa ernstig in de war. Pas vrijdagavond om zes uur zou Brussels Airport opnieuw operationeel zijn, maar ook daarna zullen de gevolgen nog voelbaar zijn.(De Standaard)

De lieve Anja Perl en haar creatieve geest."Waarom zou ik niet over land naar België terugkeren ?Een mens was tenslotte toch niet gemaakt om te vliegen."
De beslissing was snel genomen.Van Beijing naar Berlijn,van muur tot muur...dat klonk gewoon te goed!Na een half jaar extreem motorrijden geef ik het stuur uit handen,mijn welzijn ligt nu in andermans schoot.Kan ik me na al die tijd van zelfredzaamheid en alleenrecht nog plooien in een harnas van tijdstabellen en afgebakende tracés ?Ik neem de uitdaging aan...uit nieuwsgierigheid en met een fabelachtig gebrek aan planning.De enige voorbereiding bestaat uit het bekijken van Quintain Tarantino's horrorfilm 'Hostel' over de lotgevallen van een rugzaktoerist die achter het ijzeren gordijn ten prooi valt aan serial-killers!
Voor ik mij pluimveegewijs laat afslachten wordt eerst nog Peking veroverd.


No comments:

Post a Comment