Thursday, January 7, 2010

New Delhi-Kathmandu.

45 Dagen en 3000 Km later.Het is een ongelijke strijd.De beelden die elk uur van de dag,elke dag,op het netvlies branden zijn nog steeds grotendeels ontoegankelijk voor mijn geconditioneerde hersenen,voor mijn gecompartimenteerde geest.Bovendien ben ik schrijver noch fotograaf,slechts een triviale toeschouwer,een voyeur.Het onbeschrijfelijke blijft bijgevolg onbeschreven...woorden,termen,uitdrukkingen appelleren toch maar op andermans fantasie.Dit is dus een hyper-individuele onderneming,op mijn maat gesneden ,die ik helaas maar in beperkte omvang en diepte kan delen.Waarvoor mijn nederige verontschuldigingen!

"There is a tide in the affairs of men, which taken at the flood, leads on to fortune; Omitted, all the voyage of their life is bound by shallows and in misery."(William Shakespeare)

No comments:

Post a Comment