Tuesday, August 11, 2009

"ik heb een hekel aan mijn verleden en aan dat van anderen.Ik heb een hekel aan berusting,geduld,professionele heldhaftigheid en alle obligate nette gevoelens.Ik heb ook een hekel aan sierkunsten,folklore,reclame,de stem van radio-omroepers,aërodynamica,scouting,de geur van benzine,de actualiteit en zatte mensen.Ik houd van subversieve humor,sproeten,knieën,lange vrouwenharen,de dromen van jonge kinderen die nog vrij zijn,en een jong meisje dat over de straat rent.Ik verlang naar echte liefde,naar het onmogelijke en het utopische.Ik ben bang om te ontdekken waar precies mijn grenzen liggen."(René Magritte)

1 comment:

  1. "Intimiteit, over verlangen en onbereikbaarheid" Wilfried Van Craen. De Kronkelweg p88, mooi verhaal! En de cover kwam me zo bekend voor ...

    ReplyDelete